اجاره  سوئیت و آپارتمان مبله اصفهان

اجاره سوئیت و آپارتمان مبله اصفهان

اجاره روزانه منزل و سوئیت ویژه مسافران اصفهان
اجاره  سوئیت و آپارتمان مبله اصفهان

اجاره سوئیت و آپارتمان مبله اصفهان

اجاره روزانه منزل و سوئیت ویژه مسافران اصفهان

بیمارستان سیدالشهدا اصفهان (امید)



منزل اجاره ای اصفهان


بیمارستان سیدالشهدای اصفهان (امید)




آدرس:  اصفهان، خیابان خیام، نرسیده به پل شیری، بیمارستان امید(سیدالشهداء)




مکان روی نقشه


https://www.google.com/maps/place/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86+%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF%E2%80%AD/@32.6462493,51.6447388,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x3fbc35cd8ec7171b:0xb72d3e001fb0c267




بیمارستان سیدالشهدای اصفهان (امید)، هزاران بیمار سرطانی، اما با مشکلات فراوان براساس آمارهای غیررسمی، روزانه 1500 تا 1800بیمار صعب العلاج از نقاط مختلف کشور، برای درمان به بیمارستان سیدالشهدای اصفهان مراجعه می کنند و با وجود انتقاداتی که به امکانات و نحوه درمان آن وارد است، به بهبودی خود امیدوارند. 


تاریخچه بیمارستان


در اسفند ماه سال ۱۳۴۷ اولین کلنگ مرکز مبارزه با سرطان اصفهان بنام امید در قطعه زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در اصفهان به همت و مساعدت نیکوکاران شهر بر زمین زده شد و بانی اصلی این امر مرحوم آقای دکتر حکمی بود . که در سال ۱۳۵۰ به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۵۳ درمانگاه تشخیصی و پیشگیری سرطان به بهره برداری رسید .

پس از انقلاب اسلامی ایران نام بیمارستان به نام مبارک حضرت سیدالشهداء (ع) تغییر یافت.

در ابتداء بیمارستان زیر نظر دانشگاه قرار گرفت و از دایره جمعیت مبارزه با سرطان خارج گردید . در سالهای پس از انقلاب اولین دستگاه شتابدهنده خطی و سپس دومین دستگاه خریداری و پس از نصب به بهره برداری رسید .و در سال ۱۳۶۷ بنای ساختمان پنج طبقه شماره ۳، به همت خیرین محترم که همیشه همراه بیمارستان بوده اند به اتمام رسید و  بعد از  احداث ساختمان جدید قسمتهای مختلف از جمله آزمایشگاه  به دستگاههای مدرن مجهز شد به ترتیبی که این بیمارستان الان در نوع خود منحصر بفرد است و یکی از فعالترین مراکز در  کشور می باشد .

 

 

در حال حاضر این بیمارستان با بهره گیری از هیئت  علمی دانشگاه  و کادر  متعهد در زمرهء پیشرفته ترین و مجهز ترین مراکز آموزشی درمانی سرطان و بیماریهای خاص بوده و در سطح کشور کم نظیر و به گفته بسیاری از پزشکان و متخصصان خارجی که ازاین مرکز بازدید نموده اند  ، کیفیت خدمات ارائه شده در حد استاندارد های جهانی می باشد .


سایت بیمارستان :

http://omid.mui.ac.ir/


http://omid.mui.ac.ir/


اجاره آپارتمان مبله منزل سوئیت در اصفهان و سایر نقاط کشور اگر به دنبال آپارتمان یا منزلی مستقل ، شیک ، نوساز و با تمامی امکانات رفاهی در شهر زیبای اصفهان هستید هم اکنون با ما تماس حاصل نمائید!

اجاره روزانه- هفتگی - ماهیانه امکانات رفاهی کامل در مناطق مختلف شهر

ونزدیک به اماکن دیدنی و تاریخی جهت مسافرین و بیماران  عزیز در تمامی فصول سال مهیا می باشد.


09380130041



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد