اجاره  سوئیت و آپارتمان مبله اصفهان

اجاره سوئیت و آپارتمان مبله اصفهان

اجاره روزانه منزل و سوئیت ویژه مسافران اصفهان
اجاره  سوئیت و آپارتمان مبله اصفهان

اجاره سوئیت و آپارتمان مبله اصفهان

اجاره روزانه منزل و سوئیت ویژه مسافران اصفهان

سفر به کاشان






راهنمای مسافرت به کاشان


بسیاری از گردشگرانی که قصد سفر به ایران را دارند، از کاشان به دلیل زیبایی‌ها و هنرهای باستانی و سنتی‌اش بازدید می‌کنند. به دلیل جاذبه‌های شگفت انگیز کاشان و قرار داشتن در مسیر بزرگراه تهران- اصفهان مردم برای چند ساعت یا یک شب در این شهر توقف می‌کنند. کاشان نمونه‌های بی نظیری از صنایع دستی و سایت‌ها و یادمان‌های باستانی ایران را به گردشگران ارائه می‌دهد.



اطلاعات کلی درباره کاشان



کاشان در حال تبدیل شدن به یک مرکز شهری بزرگ در استان اصفهان می‌باشد. بنابراین، جمعیتش از مرز ۳۲۰,۰۰۰ هزار نفر گذشته است و خیابان‌ها و مناطق مسکونی زیادی در آن در حال ساخت می‌باشد. ارتفاع این شهر ۹۴۰ متر بالاتر از سطح دریا می‌باشد و آب و هوای آن خشک می‌باشد و تابستان‌های گرم و زمستان‌های بسیار سردی دارد که دلیل آن مجاورت با دشت کویر (کویر شمالی ایران) می‌باشد.

کاشان از قدیم به تولید ابریشم، فرش، مخمل، گلاب و سفال معروف بوده است. در حال حاضر، علاوه بر این محصولات سنتی، صنعت خودرو سازی کاشان در حال تولید خودرو، موتور سیکلت و قطعات می‌باشد.

تپه‌های تاریخی داخل و اطراف شهر نشان دهنده قدمت سکونت در این بخش ایران از زمان باستان می‌باشد. روستای فین که قبلاً خارج از کاشان بود، هم اکنون به کاشان وصل شده و به اندازه شهر افزوده است. بعضی از جاذبه‌های گردشگری کاشان در فین یا در مسیر بین فین و کاشان قرار گرفته‌اند.

اخیراً صنایع بزرگی به شهرک صنعتی شمال کاشان اضافه شده‌اند که اشتغال زایی آن‌ها انگیزه تحمل آب و هوای خشن کاشان را بیشتر کرده‌اند. دمای هوا در تابستان غیر قابل تحمل است مگر اینکه به روستاهای کوهپایه‌ای اطراف شهر سفر کنید.


تاریخ کاشان



تاریخ، برای کسانی که به ایران سفر می‌کنند و قصد بازدید کاشان را دارند، مهمترین انگیزه می‌باشد. از هشت هزار سال پیش انسان در تپه سیلک سکونت داشته است که هم اکنون در داخل شهر کاشان می‌باشد. یافته‌های باستان شناسی در تپه سیلک نشان دهنده تولید و خرید و فروش اشیا و صنایع دستی در آنجا می‌باشد.

مانند بسیاری از دیگر شهرهای ایران، کاشان قبل از حمله اعراب محل زندگی زرتشتیان بوده است. بعد از حمله های پی در پی اعراب در قرن هفتم، علیرغم تلاش‌هایی که برای مقاومت صورت پذیرفت، مردم مجبور شدند دروازه‌های شهر را باز کنند و اعراب و دین جدیدشان را بپذیرند. بعد از گسترش اسلام در ایران، کاشان به همراه قم و سبزوار به مذهبی‌ترین شهرهای ایران تبدیل شد که همچنان اینماهیت را حفظ کرده است.

در قرن یازدهم، خوارزمشاهیان قلعه‌ای در کاشان و دیواری به نام جلالی برای حفاظت از ساکنین ساختند. پادشاهان صفوی علاقه زیادی به این منطقه نشان دادند و باغ فین به عنوان باغ ایرانی و اقامتگاه شاه عباس ساخته شد. قاجاریان خصوصاً فتحعلی شاه نیز به این توجه ادامه دادند و بخش‌هایی به این باغ اضافه کردند.

کاشان با رونق گرفتن تجارت بین تجار ایران و روسیه شکوفا شد. بعضی از خانه‌های قدیمی کاشان، که شکل قالب خانه‌های ایرانی را دارند، نشان دهنده ثروت ایرانیانی هستند که در آن دوره زندگی می‌کرده اند. جدای از تزیین و اندازه، این خانه‌ها نمایانگر معماری خانه‌های ایرانیان طبقه متوسط می‌باشد.



بازدید از جاذبه‌های گردشگری داخل شهر کاشان


 

در اینجا جاذبه‌های گردشگری کاشان که ارزش بازدید را دارند، فهرست شده‌اند.

خانه‌های تاریخی (قدیمی) کاشان: خانه‌های بروجردی‌ها، طباطبایی‌ها، عباسیان و عامری‌ها، نمونه‌های زیبایی از خانه‌های تجار قرن نوزدهم در ایران می‌باشد.

باغ فین: بسیاری از ایرانیان و خارجی‌هایی که قصد سفر به کاشان را دارند از این باغ زیبا دیدن می‌کنند و یاد سیاستمدار مقتدری (صدر اعظم) را گرامی می‌دارند که در قرن نوزدهم به دستور پادشاه کشته شد. هوای خنک این باغ در آب و هوای گرم و خشک کاشان، فضای خوشایندی را به وجود آورده است.

تپه باستانی سیلک: تپه سیلک قبلاً خارج از شهر بوده است که با توسعه شهری کاشان، به شهر متصل شده است. اولین سکونتگاه‌های انسان بعد از عصر یخبندان در این بخش از ایران شکل گرفته اند.

مسجد آقا بزرگ: مسجد آقا بزرگ یک مسجد و مدرسه دینی قرن هجدهم می‌باشد که در مرکز شهر امروز کاشان قرار دارد. این مسجد معماری خاصی با دو ایوان در دو سطح و گنبد نسبتاً بازی دارد.

بازار کاشان: این بازار برای اولین بار در دوره سلجوقی ساخته و در دوره صفوی بازسازی شد. شما می توانید چندین مسجد، مقبره، تیم، تیمچه، حمام و غیره در آن پیدا کنید. تیمچه امین الدوله یک از جذاب‌ترین بخش‌های این بازار می‌باشد.

بازدید از جاذبه‌های گردشگری خارج از شهر کاشان

چندین سایت جالب و دیدنی در خارج از شهر کاشان قرار دارند که در اینجا معرفی شده‌اند:

آتشکده نیاسر: یک آتشکده ساسانی در ۳۰ کیلومتری غرب کاشان می‌باشد که بعد از چندین مرحله مرمت‌ در شرایط خوبی قرار دارد. گنبد این آتشکده نمایانگر معماری چهارطاقی ایران باستان می‌باشد.




 

معبد میترا نیاسر: معبدی می‌باشد که به شکل یک غار کنده شده است و به غار رئیس نیز معروف می‌باشد. تاریخ این معبد به دوران پارتیان بر می‌گردد.

شهر زیر زمینی نوش آباد: در ۵ کیلومتری شمال کاشان، در زیر روستای نوش آباد، جایی که مردم در حال حاضر سکونت دارند، یک شهر زیر زمینی وجود دارد که مخفی گاه ساکنین، برای محافظت از خودشان در برابر حمله اعراب و دیگران بود است.



منبع : http://www.travelist.biz




اجاره آپارتمان مبله منزل سوئیت در کاشان اگر به دنبال آپارتمان یا منزلی مستقل ، شیک ، نوساز و با تمامی امکانات رفاهی در شهر زیبای

کاشان هستید هم اکنون با ما تماس حاصل نمائید!
اجاره روزانه- هفتگی - ماهیانه
امکانات رفاهی کامل در مناطق مختلف شهر ونزدیک به اماکن دیدنی و تاریخی جهت مسافرین عزیز در تمامی فصول سال مهیا می باشد.

در محیطی امن و آرام دسترسی با اتوبوس یا تاکسی. و اتومبیل شخصی

شیک با امکانات کامل مناسب جهت مسافرین یا دانشجویان

حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی و...
(بصورت مبله با وسایل کاملتلوزیون یخچال
پرده لوستر مبل فرش تخت خواب بخاری گاز آشپزخانه کامل و ...)

اجاره بصورت روزانه   هفتگی   با شرایط آسان
موارد و موقعیت های گوناگون
رزرو و تعیین تاریخ قبلا هماهنگ فرمایید
ارائه مدارک زوجیت برای زوجین الزامیست
امکان تماس از طریق نرم افزار تلگرام





 لطفا ذکر شود مربوط به کاشان
09354105242